A- A A+
vimeo facebook
Szkolenie
18 // 10 // 2017
Szkolenie "Niech świat usłyszy! Kontakt z mediami dla NGO"

Chcesz żeby więcej osób dowiedziało się o Twojej organizacji? Potrzebujesz rozgłosu dla swoich projektów społecznych? Masz trudności z dotarciem z informacją do swoich odbiorców? Naucz się, jak kontaktować się mediami podczas praktycznego szkolenia z elementami warsztatu. Informacje na stronie Fundacji.

W trakcie szkolenia nauczysz się:

  • jak tworzyć i redagować teksty, tak by dziennikarz, który dostaje kilkadziesiąt wiadomości dziennie, zainteresował się właśnie naszą informacją;
  • jakich błędów unikać w kontaktach z dziennikarzami;
  • jak zyskać sobie przychylność mediów;
  • jak przygotowywać się do wystąpień publicznych.

TRENERKA:

Anna Przybysz profesjonalna trenerka i praktyk branży Public Relations, z którą związana jest od kilku lat. Posiada dyplom Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją oraz content marketingiem. Publikuje m.in. na łamach Marketer+, Marketing Progress, PRoto, NowegoMarketingu. Preleguje i prowadzi warsztaty dla PR-owców w ramach Akademii PRoto.

PROGRAM SZKOLENIA:

Sesja I: Kontakt z dziennikarzem - od czego zacząć?

tworzenie bazy mediów oraz dziennikarzy
audyt i monitoring informacji o nas
narzędzia (płatne i bezpłatne) do monitoringu oraz korzyści wynikające z monitoringu brandu
kontakt z dziennikarzem - zasady, techniki, rodzaje
podstawowe błędy oraz sytuacje kryzysowe w kontaktach z mediami


Sesja II: Informacja prasowa - podstawowe narzędzie pracy w branży PR

budowa informacji prasowej (podstawy)
sprawdzone sposoby na klikalne tytuły i wciągające leady
zasady redagowania tekstów i poprawności językowej
styl informacji prasowej
różnice wynikające z przeznaczenia tekstu oraz rodzaju medium
dystrybucja tekstów oraz monitoring efektów działań


Sesja III: Praktyczny warsztat z pisania i redagowania tekstów

W trakcie warsztatu uczestnicy stworzą bazę mediów według potrzeb, napiszą informację prasową oraz zaplanują jej dystrybucję.

Sesja IV: SEO PR, wpływ działań PR na pozycjonowanie

praktyczne porady dotyczące SEO PR + podstawowa terminologia SEO
tworzenie informacji prasowych, które satysfakcjonują dziennikarzy i wyszukiwarki
dobre i złe praktyki zdobywania linków
działania z influencerami, a pozyskiwanie linków
jak wykorzystać patronaty medialne i publikacje sponsorowane by wspierać pozycjonowanie


Sesja V: Patronaty medialne

tworzenie atrakcyjnej oferty patronackiej
dobór mediów w zależności od oferty patronackiej
konferencja prasowa, śniadanie prasowe, spotkanie face to face


Sesja VI: Praktyczny warsztat z wystąpień publicznych

W trakcie warsztatu uczestnicy przygotują krótkie wystąpienie dot. swojej organizacji

SZCZEGÓŁY:

Data: 18 października 2017 (środa) Czas trwania: 10:00 – 17:00 Koszt: 389 zł brutto za osobę Miejsce: TechSoup Polska ul. Bracka 25, Warszawa

W trosce o jak największą efektywność szkolenia i komfort osób uczestniczących, liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

REJESTRACJA: Rejestracja na szkolenie przez formularz.

DODATKOWE INFORMACJE:

W czasie szkolenia zapewniamy kawę, herbatę, wodę, ciasteczka oraz obiad w przerwie (daj nam znać o szczególnych wymaganiach np. diecie wegetariańskiej, bezglutenowej itd). Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.

Zapraszamy!

  • Brak komentarzy