Zapraszamy na trzydniowe szkolenie poświęcone koncepcji budowania publiczności. Jego uczestnicy dowiedzą się, czym jest strategia audicence development i jak ją wykorzystać w praktyce, jak lepiej poznać swoich odbiorców i jakich narzędzi używać do badań.
Podczas szkolenia poznasz:
A. Audience development w działaniu:
Co powinno być celem organizacji/instytucji kultury: poszukiwanie wciąż nowej publiczności, zwiększanie frekwencji, czy może pogłębianie relacji? Konsekwentna praca z kilkorgiem, czy jednorazowa z dziesiątkami tysięcy? I kto powinien o tym decydować?
Czym są organizacje nastawione na publiczność?
Co to właściwie oznacza “odpowiadać na potrzeby publiczności”? Czy odpowiadanie na potrzeby publiczności musi oznaczać rezygnację z jakości i wolności artystycznej?
B. Twoja publiczność - jak ją badać
Nie można mówić o strategii budowania publiczności bez poznania swojej publiczności. “Tradycyjne” narzędzia badawcze nie są jedyną metodą gromadzenia wiedzy nt. publiczności. Dlatego też zamiast o “badaniu publiczności”, wolimy mówić o “pozna(wa)niu publiczności”. Jest ono nie tylko koniecznym elementem strategii budowania publiczności, ale może być także częścią projektu artystycznego, narzędziem do nawiązania kontaktu z potencjalną publicznością, czy też… dobrą zabawą dla całego zespołu! Wystarczy tylko trochę zmienić podejście.
Każdy z uczestników będzie miał okazję wejść w rolę badacza: przećwiczymy jak pytać, żeby zgromadzić potrzebną nam wiedzę.
C. Jak maksymalne wykorzystać czas
Czasu mało, czasu brak! A skoro już spotkamy się w Radziejowicach, to postarajmy się wyciągnąć z tego tyle, ile się da. Zarówno w czwartek, jak i piątek jest też możliwość na odbycie konsultacji z trenerami (indywidualnie i w podgrupach).
Przynieś wyzwanie, wątpliwość, problem, a wspólnie poszukamy rozwiązań.
Dla kogo jest to szkolenie: Szkolenia skierowane jest do tych osób, które już zetknęły się już z koncepcją budowania publiczności oraz dla tych początkujących; do pracowników instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych, marketingowców, osób odpowiedzialnych za budowanie programu, produkcję, czy też obsługę sali.
Warsztat prowadzi: Agata Etmanowicz, Bartek Lis
Liczba uczestników: 20 osób
Termin: 28-30 września 2017
Miejsce: Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach
Kontakt: Anna Ciecierska ,aciecierska@nck.pl
REKRUTACJA
Kryteria naboru: FORMULARZ REJESTRACYJNY (dostępny w trakcie trwania rekrutacji) można wypełniać między 4-12 września 2017 (włącznie).
Koszty
600,00 PLN + 23% VAT. Kwota brutto: 738.00 zł - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania (pokoje 2-osobowe) w ośrodku szkoleniowym oraz dojazd spod PKiN w Warszawie do ośrodka szkoleniowego.
W cenę szkolenia wliczone są:
- udział w szkoleniu,
- wyżywienie,
- nocleg (pokoje dwuosobowe),
- transport na trasie Warszawa - ośrodek szkoleniowy - Warszawa
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o udziale w szkoleniu.
Wpłaty
Prosimy o dokonywanie wpłat po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie przesłane w terminie do 16 września 2017.
Konto nr: 61 1130 1017 0000 0577 0120 0001
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu "Budowanie publiczności"
Program dostępny jest tutaj.