Na czym polega projekt?
1) Szkolenia z rekrutacji, selekcji i zarządzania zespołem – weźmiesz udział w 2-dniowym szkoleniu
Dzień 1: Rekrutacja i selekcja – jak wybrać dobry zespół
Metodologia prowadzenia rekrutacji i selekcji z uwzględnieniem specyfiki pracy wolontariuszy
Planowanie rekrutacji – Opis stanowiska pracy – Opis idealnego kandydata
Źródła nowych kandydatów
Projektowanie ogłoszenia (Internet, portale społecznościowe)
Schemat selekcji
Analiza CV, Techniki symulacyjne, Rozmowa kwalifikacyjna
Podejmowanie decyzji selekcyjnej
Negocjacje warunków
Szkolenie przygotuje uczestników do samodzielnego prowadzenia procesu rekrutacji i selekcji również w kontekście pracowników, nie tylko wolontariuszy.
Dzień 2: Zarządzać, czyli motywować – jak budujemy skuteczny zespół
Co nas motywuje – czyli o pozafinansowych aspektach motywacji
Efektywne wyznaczanie i osiąganie celów
Techniki planowania i raportowania pracy
Narzędzia skutecznej komunikacji
Sztuka kierowania zespołem, w tym zespołem rozproszonym
Metody zarządzania wiedzą i przepływem informacji
Budowanie kompetencji i rozwój zespołu
Aspekty prawne współpracy z wolontariuszami
Stereotyp wolontariusza jako osoby wyzyskiwanej
Prowadzący: Piotr Kobyliński – trener z 20-letnim doświadczeniem, jeden z pierwszych Head Hunterów w Polsce, menedżer ds. szkoleń i rekrutacji w polskich i międzynarodowych korporacjach, odpowiedzialny za rozwój szkoleń i zespołu wolontariuszy w fundacji.
Szkolenia będą miały charakter praktycznych treningów. Oprócz części wykładowej, uczestnicy będą mieli możliwość trenowania rozmowy selekcyjnej, rozmowy oceniającej, dyskusji opartej na praktycznych studiach przypadków, wymiany doświadczeń.
Liczebność grupy podczas szkolenia: 10-12 osób. Zapewniamy posiłek w porze lunchu.
2) Sesje zdalne: dziesięć 1-godzinnych telekonferencji typu Pytania & Odpowiedzi – weźmiesz udział obligatoryjnie w 3 sesjach, możesz uczestniczyć we wszystkich
Jest to świetna okazja do dzielenia się doświadczeniem, wzajemnej inspiracji jak rozwiązywać problemy i radzić sobie z wyzwaniami. Sesje będą prowadzone przez ekspertów przy wsparciu wolontariuszy Fundacji Realia Kariery
3) Grupa: Wolontariusz szuka pracy – Praca szuka wolontariusza
Dołączysz do grupy na facebooku, której celem będzie ułatwienie organizacjom pozarządowym docierania do wolontariuszy. Społecznościowy charakter grupy ułatwi nawiązywanie i podtrzymywanie relacji. Wolontariusze Fundacji Realia Kariery zadbają o administrowanie grupą także po zakończeniu projektu.
W jakim terminie odbędą się szkolenia i sesje?
Szkolenia – do wyboru masz jeden z poniższych terminów:
22-23 lipca 2017 – szkolenie się odbyło
27-28 lipca 2017 – szkolenie się odbyło
4-5 sierpnia 2017 – rekrutacja trwa, są jeszcze miejsca
26-27 sierpnia 2017 – rekrutacja trwa, są jeszcze miejsca
Godziny i lokalizacja: 9:00-17:00 PaństwoMiasto przy ul. Andersa 29 w Warszawie.
Terminy można rezerwować w miarę dostępności miejsc. Będziemy na bieżąco informować o wyczerpanych miejscach.
Sesje zdalne będą odbywać się regularne przez cały czas trwania projektu w poniedziałki:
Lipiec: 31.07.2017
Sierpień: 7, 14, 28 – 08.2017
Wrzesień: 4, 11, 18, 25 – 09.2017
Październik: 2, 9 – 10.2017
kontakt, szczegóły organizacyjne oraz rekrutacja na stronie Zmieniaj świat na lepsze >>