A- A A+
vimeo facebook
Dialog społeczny z interesariuszami instytucji kultury
09 // 12 // 2019
Dialog społeczny z interesariuszami instytucji kultury
Dlaczego warto rozmawiać? Zapraszamy na warsztaty w ramach Mazowieckiej Akademii Kadr Kultury!

Data: 9.12.2019r.

Miejsce: Mazowiecki Instytut Kultury, ul. Elektoralna 12

Godziny: 9:00 - 13:00

Liczba miejsc na warsztacie ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie dotyczące zagadnienia dialogu społecznego odbędzie się w formie krótkiego warsztatu. Adresujemy je do każdego kto bezpośrednio projektuje, realizuje, promuje wydarzenia/projekty i ma styczność z odbiorcami, publicznością, pracuje ze społecznością lokalną, szuka sojuszników, czy zarządza instytucją kultury - i chce budować z tymi grupami relacje. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, co to za proces, jakimi zasadami się rządzi i w jaki sposób należy się do niego przygotować i go przeprowadzić. Będziemy rozmawiać także o tym, jakie korzyści dialog może przynieść instytucji, ale też – jakie elementy ryzyka warto brać pod uwagę, podejmując decyzję o wdrożeniu dialogu społecznego w działania i wydarzenia dot. kultury i sztuki.

Prowadzenie:

Monika Bębnowska, MB Konsulting

Specjalizacja i kompetencje

Ekspert Public Relations i certyfikowany trener biznesu (licencja STB 60-06, Akademia Trenerów Biznesu Grupy SET). Specjalizuje się w relacjach z mediami, komunikacji kryzysowej, PR korporacyjnym oraz komunikacji wewnętrznej. Doradza przy projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz opracowuje i realizuje kampanie CSR (Corporate Social Responsibility).

Szkolenia i doradztwo

Monika prowadzi szkolenia dla firm i instytucji z relacji z mediami i wystąpień przed kamerą, z komunikacji w sytuacjach kryzysowych oraz zarządzania projektami PR i ich budżetowania. Opracowuje i prowadzi symulacje sytuacji kryzysowych. Jest moderatorką sesji strategicznych z obszaru budowania wizerunku firmy/organizacji, mapowania interesariuszy i zarządzania relacjami z nimi. Jest facylitatorem w procesie budowania strategii CSR w firmach. Prowadzi także sesje mentoringowe dla przedstawicieli instytucji kultury i organizacji promujących kulturę i sztukę.

Od pięciu lat wykłada na podyplomowych studiach „Public Relations i strategiczne komunikowanie w firmach” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była wykładowcą w London School of Public Relations (filia w Warszawie) i w Akademii Komunikacji Marketingowej przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Doświadczenie zawodowe i wykształcenie

Na początku kariery zawodowej związana z mediami – pracowała jako redaktor w austriackim wydawnictwie Printernet, wydającym miesięczniki „Print&Publishing” i „Packaging Polska”. Posiada 20 lat doświadczenia zawodowego, w tym blisko 15 lat w branży Public Relations. Była Account Director w Partner of Promotion, jednej z największych agencji PR w Polsce. Była dyrektor zarządzająca w Garden of Words – pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie agencji specjalizujących się w marketingu skierowanym do kobiet. Była szefowa działu zdrowia (Head of Healthcare Practice) w międzynarodowej agencji PR Grayling, gdzie prowadziła kampanie CSR na rzecz profilaktyki zdrowia: Chroń Dziecięce Uśmiechy (Wrigley), Akademia Czerniaka (BMS).

Ukończyła z wyróżnieniem filologię germańską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Była stypendystką Księstwa Liechtenstein na Uniwersytecie Fryburskim w Szwajcarii oraz Fundacji Konrada Adenauera w Bonn.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY : Rekrutacja zakończona

 

Kontakt w sprawie warsztatu:

Natalia Roicka

Dział Edukacji

Mazowiecki Instytut Kultury

tel. 601 668 314, 22 586 42 25

e-mail n.roicka@mik.waw.pl

Załączniki:

makak-regulamin.pdf - pobrań: 65, rozmiar: 210.57 KB
  • Brak komentarzy