vimeo facebook
Podmiotowe traktowanie dzieci i kompetencje relacyjne nauczyciela / animatora kultury
18 // 10 // 2018
Podmiotowe traktowanie dzieci i kompetencje relacyjne nauczyciela / animatora kultury
warsztat teoretyczny o nowych trendach w pedagogice podczas II Zjazdu Kulturalnych Edukatorów
Podczas warsztatu omówimy zagadnienia związane z podmiotowym traktowaniem dzieci i budowaniem relacji opartych na szacunku, zrozumieniu potrzeb i empatii. Porozmawiamy o nowoczesnym podejściu, opartym o wartości prezentowane przez Jespera Juula takie jak: równa głośność, autentyczność i integralność.
Zastanowimy się nad tym, w jaki sposób dobre relacje wpływają na kompetencje psychologiczne, społeczne i edukacyjne dzieci. Poruszymy także temat wspierania kreatywności dzieci oraz podążania za ich pomysłami

Podmiotowe traktowanie dzieci i kompetencje relacyjne nauczyciela / animatora kultury

Warsztat teoretyczny w ramach II Zjazdu Kulturalnych Edukatorów, 18 października 2018 r, Centrum Konferencyjne Golden Floor, ul. Chłodna 51, Warszawa, 32. piętro, godz. 15.00 - 17.00

 

 

Anna Olczyk-Grabowska - animatorka kultury, trenerka umiejętności psychospołecznych, certyfikowana trenerka FamilyLab, prezeska Fundacji Przystanek Twórczość, pedagożka, społeczniczka, mama dwójki dzieci.

Zajmuję się rozwojem osobistym dzieci, rodziców i nauczycieli od ponad 10 lat. Fascynuje mnie praca z człowiekiem, zarówno z tym „małym”, jak i dorosłym. Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół pedagogiki, psychologii i sztuki. Te trzy dziedziny stały się najważniejsze w moim życiu i pracy zawodowej z dziećmi, rodzicami i nauczycielami.               
Wspieram dzieci i dorosłych w odkrywaniu swojego potencjału twórczego, budowaniu relacji opartej na szacunku, zrozumieniu potrzeb i empatii. Jestem certyfikowaną trenerką Familylab Polska, szerzę wartości i idee duńskiego pedagoga i terapeuty rodzinnego Jespera Juula. Ukończyłam Arteterapię (terapię przez sztukę) i Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA. Od 2008 roku prowadzę Fundację Przystanek Twórczość, która działa na rzecz wspierania rozwoju twórczego, umiejętności wychowawczych i innowacyjnej edukacji. Realizuję liczne projekty edukacyjne, artystyczne i profilaktyczne na rzecz dzieci i rodzin. Jestem gorąca zwolenniczką podejścia Jespera Juula, rodzicielstwa przez zabawę L.J. Cohena, rodzicielstwa bliskości, pedagogiki M. Montessori i J. Korczaka. Zarówno w pracy, jak i w życiu elastycznie łączę te podejścia.
Siłę czerpię z relacji z ludźmi, a ukojenie odnajduję na leśnych ścieżkach.

 

warsztat bezpłatny, obowiązują zapisy na II Zjazd Kulturalnych Edukatorów poprzez formularz zgłoszeniowy.