vimeo facebook
Warsztaty z komunikacji
26 // 09 // 2018
Warsztaty z komunikacji
komunikowanie działań, rezultatów i sensu istnienia organizacji/instytucji
wstęp wolny na zapisy mailowe pod adresem k.lindner@mik.waw.pl

Mazowiecki Instytut Kultury

zaprasza na

Warsztaty z komunikacji w ramach programu Kulturalni Edukatorzy.

Dla kogo? dla animatorów kultury, nauczycieli, pracowników działów promocji
i wszystkich tych, którzy na co dzień tworzą przekaz w mediach społecznościowych

Gdzie? Czytelnia Miejskiej Biblioteki Publicznej w Mińsku Mazowieckim,

  1. Piłsudskiego 1a

Kiedy? 26.09.2018 (środa) w godz. 10.30-15.00 z przerwą na poczęstunek

O warsztacie:

  • Idea: spotykamy się, żeby porozmawiać i wypracować sposoby, narzędzia
    i pomysły, które ułatwiają skuteczne i przyjazne dla odbiorców komunikowanie działań, rezultatów i sensu istnienia organizacji/instytucji.
  • Formuła: spotkanie ma charakter warsztatowy, co oznacza, że będziemy dużo dyskutować, ciężko pracować nad przekazami, a wykłady i wprowadzenia ograniczone będą do niezbędnego minimum. W założeniu – każdy organizacja/instytucja uczestniczących w warsztacie opracuje własny przekaz dotyczący działalności organizacji lub wybranego działania, po to by w praktyce zastosować reguły i struktury dotyczące komunikacji, która buduje wiarygodność organizacji, a odbiorcom pozwala zrozumieć o co nam chodzi.
  • Materiały: proszę o przyniesienie ze sobą materiałów / produktów komunikacyjnych (ulotek, publikacji, raportów ewaluacyjnych, gadżetów, filmów, itp.), z których są Państwo szczególnie zadowoleni – flagowe okręty komunikacyjne, bądź przeciwnie – produkty te mogą służyć jako przykłady komunikacyjnych potknięć. W refleksji
    i uczeniu się niezwykle przydatne są zarówno jedne jak i drugie, więc proszę się nie ograniczać.

O trenerce:

Maja Branka - psycholożka i politolożka. Szkoli od 18 lat. Specjalizuje się
w szkoleniach z komunikacji, wystąpień publicznych i rzecznictwa oraz szkoleniach
z metodologii pracy trenerskiej (superwizorka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych). Pracuje głównie z organizacjami pozarządowymi i instytucjami kultury. Współautorka programów szkoleniowych i publikacji dot. komunikacji
z otoczeniem: „Jak po ludzku opowiadać co robią watchdogi” (Sieć Obywatelska Watchdog Polska, 2015-2016); „Do*cenić bibliotekę – jak skutecznie prowadzić rzecznictwo” (Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, 2012). Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu rozwoju strategii rzeczniczej i komunikacyjnej
w organizacjach.